Kanske behöver ställa klockan ändå

Nu gick Charlie upp nio idag. Fast då vaknade han iofs klockan tre i natt och ville ha mat. Alltså egentligen klarar han sig utan mat hela natten, men om han vaknar under natten kommer han på att magen är inte full och då kan han inte somna om. Så då får han en flaska.

Jag var på smyckesparty i kil igår med grannen. Köpte ett fint silversmycke som jag förhoppningsvis får till veckan. Jennies mamma hittade en fin berlock som jag tyckte såg ut som en förälder som höll om ett barn och bakom den berlocken ska det vara en platta där det står "Charlie". Vill ogärna att det står hur synligt som helst, bättre då med en berlock som döljer det :-) Jag vet ju vad som står, det är det viktigaste :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0