Heads up

Det var vad jag fick idag, och det var välbehövligt. Har ju tidigare skrivit om min biologiska pappa som jag aldrig träffat. Nu har han tydligen ringt mig och min halvbror. Tur att mobilen var avstängd då och att min bror hann att berätta först. För jag har behövt att tänka och det är vad jag har gjort. Blir knappast klokare, men får väl ta tag i det och ringa. imorgon, idag orkade jag verkligen inte. Skulle på babycaféet, sen försökte jag vara så normal som möjligt när vi var och grattade Lukas.

Lukas har lyckats med något han, han har fått mitt hjärta att smälta. Jag har väldigt svårt att förstå vad han säger, då han faktiskt är rätt liten och jag inte är med honom dagligen. Men när han sa "Hej Oalin" eller hur han nu uttalar det, så smälte mitt hjärta. Och sen att jag fick en hejdå kram gjorde ju inte att mitt hjärta smälte mindre :-P Nu iofs var det ju inte så att han erbjöd sig utan jag frågade, men ändå :-P

Glömde fråga om maten idag på babycafeet, men det löser sig. Just nu går allt fint så jag vill inte förstöra något. Men tror vi får göra som så att vi ger lunch, mellanmål, mat+frukt och sen kvällsmålet, för jag tror det måste vara flytande ett tag till för Charlie. Vill inte att mat ska vara det sista han äter. Aja, babysteps :-)

Fick lite ljus idag, lite synd bara att allt var till visningar förutom en ljuslykta.

Kommentarer
Postat av: Anna Johansson

Aww :) Vad sött, jag tror han säger de som Walin :P Han gillar verkligen er båda.

Och det där med maten, jag gav Lukas mat var 3:e timme, och jag började/avslutade dagen med välling. Mellan där gav jag lunch, middag och mellanmål så som han verkade behöva. Visa dagar blev de mellanmål både innan lunch och ett innan middagen, andra dagar inte. De finns inga regler för de, bara riktlinjer, sen får man känna sig lite fram själv, och se efter vad ens eget barn behöver och mår bra av :)

2009-12-16 @ 23:27:20
URL: http://annaelisabethjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0