*gråter*

Min ögonskugga är död. Min favo, eller ja, en av dom på topplistan iaf. men nu finns den inte mer. Tack gode gud att det var IsaDora och inte make up store. Det är lite billigare med IsaDora, Men ändå, min favo. Den ska snart inköpas igen vill jag lova. Tröstäter just nu after eight. snart dags för rond 2 av julfirande.

Peter gav mig sovmorgon idag, det var välbehövligt. Nej nu vet jag inte mer vad jag ska skriva. Hoppas på gott sällskap och god mat. vore ju även kul om Charlie fick lite paket, men just nu är sällskap och mat det viktigaste :-) Charlie ska äta om en halvtimme sen ska vi byta kläder på honom och sen åker vi. same same som igår :-P Skitpraktiskt, då behöver han bara äta flytade mat i finkläderna :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0