God Jul

Dagen före julafton. Dan före dopparedan. Peter och jag ser på bingolotto, nu är det paus för nyheterna. Vinner gör vi inte heller. Men det är så det är. Imorgon är det julafton. Charlies första. Han kommer få öppna sina första paket. Dom han fick när han föddes kunde han ju inte öppna för då hade han ingen strysel i armarna, men nu tror jag han kan få upp lite själv i alla fall :-) För alla vet ju att det roligaste kommer vara pappret. Julstämningen finns inte riktigt än. Det är många år sedan man kände nervositet och hade svårt att sova.

planeringen är den bästa inför imorgon iaf, Charlie äter ju fast föda på dagen och flytande på eftermiddagen/kvällen. Alla fasta mål hinner han få hemma=mindre risk för nedsölade finkläder. Tvättmaskinen kommer nog få gå två kvällar i rad för han ska ha samma kläder i tre dagar och han lär ju skita ned dom :-P Ska ta kort på min finklädda gosse imorgon.

Snart dags för glögg :-) Och mer bingolotto. God jul på alla er därute :-) Jag ska göra allt för att Charlies första jul ska vara den bästa, även om han inte kommer minnas den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0