blåbär

Charlie är så imponerad av sin fars skäggväxt att han också vill känna sin lite manlig. Hur gör man enklast det då när man är ett halvår? Jo man kletar blåbär i halva ansiktet. Tur att jag var en förutseende mamma och visste att det skulle bli så. Ungen fick alltså sina blåbär i bara blöjan :-) Smart drag av Mikkelsen.

Han fick alltså yogurt med blåbär och banan. Det är ju den turkiska och den tycker jag är lite väl syrlig (eftersom jag bruker extra sockra yogurt :-P) men Charlie tyckte det var mums och blev arg när skeden tog för lång tid på sig ;-) nu sover han ju sen många timmar tillbaka. Peter spelar bordstennis, jag tröttnade efter att han slog mig i precis allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0