Avklarat

Nu är allt avklarat, Charlie sover sen några timmar tillbaka. Och enligt mitt Wii Fit har jag gått ned 1 kg på en vecka... Hoppas kan man ju att det stämmer. Imorgon blire örebro för att hälsa på iida, jesper och barnen (vet inte om båda eller bara ett är där :-P).

Charlie har haft några dagar nu då han varit otroligt lätt att göra med. Men vaddå säger ni nu, han är ju lätt jämnt. Ja det stämmer, men nu har han varit lättare än lättast. Ler bara man tittar på honom, klagar inte på nått mer än när maten dröjer för länge. Supersnäll. Funderar på vad jag gjort för att förtjäna en så lätt bebis. Han klagade inte ens över tänderna. Nu är det ju iofs ett par (eller ganska många) tänder till som ska ploppa upp så han kanske gnäller mer då. förstod inte hur mkt man älskar ett barn, trodde det var som all annan kärlek, men sen den dagen jag visste att han fanns i min mage älskade jag honom och den kärleken växer mer och mer för varje dag.

Kommentarer
Postat av: sussi

oj! det funkar alltså; det trodde jag aldrig. Grymt

2009-12-16 @ 07:53:43
URL: http://zusiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0