Sovmorgon

Peter är ledig idag, så då gjorde vi upp igår, eftersom jag inte fick en sovmorgon i helgen, att om Charlie vaknade innan sex och ville ha mat skulle jag ta det och när han vaknar efter sex skulle Peter ta det + att jag då fick sova tills jag vaknade. Tror Charlie tycker om mig, han bestämde att han skulle upp kl 06:50 någonting första gången :-D Jag behövde inte göra något alls :-D

Men nu tycker jag det är dags att gå upp :-D Kan ju inte direkt tycka synd om Peter heller, för han somnade om före mig så det är väl han som får mest sovmorgon :-P Jag har fortfarande ont i halsen och ont i huvudet för att jag hostar så. Imorgon har jag väl ont i magmusklerna som man brukar få :-P Dock är jag mindre snorig och det är bra. Jag hostar hellre än är snorig, för man hostar bara någon gång per timme, snorig är man dygnet runt.

Kommentarer
Postat av: sussi

influensa varning?

2009-08-26 @ 15:13:27
URL: http://zusiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0