sömntuta

Charlie ligger och sover. Han har skämt bort oss med två bra nätter nu så det blir väl jobbigt inatt eftersom jag är själv. Han har sovit åtta timmar i sträck dom senaste nätterna, men jag vågar inte hoppas på att han gör lika inatt. Men jag ser det som så, varje natt med åtta timmars sömn från honom innebär ett steg närmare att det händer varje natt.

Igår var vi och hälsade på både Charlies farmor och farfar, samt hem till mormor och morfar Svens stuga. där sov han dock mest, och när han vaknade hade han magknip. Det är lite kul, mamma tycker att Charlie är lik Peter medan peters mamma tycker att han är lik mig ;-)

Idag fick vi åka till Peters mamma och pappa igen för det var en som ville titta på Chevan. Sen efter det åkte vi till Billy, Giia och Tindra för att säga hej då eftersom dom flyttar till huvudstaden imorgon. Och nu har Peter åkt till samma stad i jobbet. Lite ensamt är det, men Charlie och jag klarar oss bra. :) får ha kram och pusskalas med Peter när han kommer hem :-D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu kör jag igång en tävling i samarbete med Stellakei.

Där du kan vinna en par snygga solglasögon =)

Till ett värde av 699:-



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-solglasogon.html



Var gärna med

Kram//M

2009-08-17 @ 00:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0