Planerar

Just nu sitter jag och försöker leta upp en fin dopklänning på internet. Har hittat en;

men ser den inte lite flickig ut? Eller är det bara jag? Tänkte att man kunde köpa den och sen köpa en stoooor blå rosett att sätta på :-D

Satt och räknade antalet gäster, det blir nog bara familj tror jag. Med familj kom jag upp i 28 vuxna och tre barn (Lillebror får räknas som vuxen för han äter lika mycket om en vuxen och tar lika mycket plats, även om han fortfarande är ett barn). tror även att det bara bjuds på lite kaffe och fika, inte som vissa andra gör, bjuder på mat. I och för sig borde vi göra det eftersom det är vid lunchtid, kl 13. Vi får se.

Nej nu får jag sluta planera, Charlie har vaknat från sin två timmars tupplur :-D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den är nog lite tjejig va..?! Med spetsen vid axlarna. Kolla efter någon mer enklare modell kanske?! Men denna var otroligt söt också!

2009-08-18 @ 15:52:46
Postat av: Helena Gustavsson

Det var riktigt söt :) hehe när ska ni ha dop? Jag blir nyfiken, jag vill vara gudmor ju ;)

2009-08-21 @ 22:45:21
URL: http://leaahsbox.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0