Mormors magiska fingrar

Vad är det som gör att mamma är den enda som får Charlie att sova i spjälsängen?! Han ligger där nu och sover sött. Förstår inte. Ska testa idag att lägga honom där när han ska sova för natten. Eftersom han har så fasta rutiner så hoppas jag på att det ska gå bra. Och gör det inte det får han sova mellan oss ett tag till, så enkelt är det :-D

Idag när jag skulle hämta d-droppar, näsdroppar och snorsugen så la jag honom i spälsängen på snugglenesten och drog i gång mobilen. Det gick kalasbra. Han hade nog kunnat legat längre men han var lite hungrig så han fick d-droppar, ren näsa och sen mat :-D Hoppas det går lika bra i natt när jag ska testa med spjälsängen. Då kommer han ju vara mätt och ha ny blöja så han borde ju inte tycka det är för hemskt. Har dessutom bullat upp med lite gosedjur på sidorna så det ska vara trångt och mysigt (dock inga gosedjur i "munhöjd", utan bara längs magen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0