hade rätt

Jag hade rätt, jag fick ingen underbar natt. Men jag är nöjd ändå. Tror jag får mycket mer sömn än många andra mammor. Det som förstörde det var att han somnade klockan åtta. Men han skulle ha mat vid tvåtiden och sen vid sex. Vid klockan sex målet la jag honom bredvid mig i sängen (gör alltid det eftersom sen går det så kort tid mellan målen att jag orkar inte bära honom i och ur sängen samt att vi alltid är själva då) och fick sova två timmar till innan han tyckte det var dags för mat igen. Nu ligger han och sovber, men ska snart väckas så han får mat innan vi går till BVC. Idag är det både mammasamtal (standardgrejj) och sen klockan tre är det föräldragrupp. ser fram emot när vi ska börja med babymassage :-D Sen ska jag höra om öppna förskolan öppnar den här veckan för dom har tydligen babycafé på onsdagar, vore kul att gå på :-D Tur att allt ligger så nära, barnmorskemottagningen, BVC och öppna förskolan ligger i samma hus och det är typ två kvarter bort.

Kommentarer
Postat av: sussi

babymassage låter mysigt...ska ni ta med honom till babysim oxå? Det är så jädra fascinerande.



2009-08-18 @ 08:17:38
URL: http://zusiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0