Ett gott skratt

Den här forumtråden på familjeliv är dödsskön att läsa när man behöver skratta lite. Man måste inte vara medlem för att läsa tror jag. Här kommer några roliga smakprov:

En skriver:
"Vi kom in på näspetning för vi såg någon peta i näsan i en bil
Jag; Åh, kolla han petar i näsan, hahaha.
Sambon; Men vadå, det är ju skönt att peta i näsan ibland, som onani...fast i näsan. :D"

En annan skriver:
"Nu va detta inte min sambo men en man i kretsen. Hans kompis skulle bli pappa, och alla gissade att det va en flicka. Sen föddes barnet (inte flicka) o den nyblivne pappan ringde o berättade nyheten till sin kompis. Kompisen blev jätteglad, o frågade va blev det, blev det flicka? Nej, svarade nyblivne pappan. -Va blev det då?"

Och en sista då för att få er att verkligen gå in och kolla i tråden :-)
"När jag kände att det kanske var dags att åka in till förlossningen.
jag: Jag tror fan att det är dags. Mina värkar försvinner inte i duschen och det gör ganska ont asså.
Han: Är du säker? Det är torsdag, pannkakor på jobbet! "

Och bara för att förtydliga, tråden heter "Det roligaste eran make/sambo har sagt?" men det är inte så kränkande som det låter, det finns vissa berättelser om kvinnor med också :-)


Kommentarer
Postat av: sussi

hehe pannkakssnubben var rätt skön

2009-08-12 @ 08:35:50
URL: http://zusiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0