Ensam

Lite tråkigt att vara ensam så mycket som man är nu. Och sen har Giia flyttat till Stockholm. Och Peter är i Stockholm med lastbilen. Hatar faktiskt Stockholm just nu ;-) Och Örebro för att iida bor där, tycker alla ska bo här på skoghall ;-)

Ska göra mig iordning nu så jag är beredd att gå på promenad när Charlie vaknat. För jag har ju kommit fram till att om man går direkt efter att Charlie ätit har man två timmar minst på sig att promenera. Är ju egentligen dags att köpa blöjor, men får se hur länge förpackningen räcker för jag tror han snart kommer upp i storlek nr 4, för man ska byta innan man är ett kg från maxvikten, vilket då blir 7 kg och han vägde 6,2 kg (har dessutom för mig att det stod 6,4 på vägen men hon skrev fel tror jag). då tror jag inte ett helt paket kommer gå åt, och jag har ett halvt paket kvar nu... Samt hur många blöjor som helst i skötväskan :-P Har säkert 10 blöjor med mig i skötväskan, men hellre för många blöjor är för få ;-)

Sitter nu och funderar på om något behöver handlas hem, just det ja, ersättning var det. Så jag får börja med en promenad som avslutas med en tur till ICA för att köpa ersättning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0