En god natts sömn

Charlie hade inget emot att sova i spjälsängen, gick till och med att lägga honom där efter maten vid halv två. Men klockan fem la ja över honom i vår säng eftersom jag skulle bli ensam annars :-P

Satt och år frukost för tjugo minuter sedan. Då ringer det på dörren, alltid när det ringer på dörren är det någon som förvarnat eller så är det mamma, men mamma jobbar inte vid den här tiden. Så jag går småchockad och öppnar dörren. Det var brevbäraren ! Aldrig blivit så glad av att se honom som idag, han hade mitt Sheer Cover paket. Så så fort Charlie ätit upp ska det testas :-)

Kommentarer
Postat av: sussi

ååh har du köpt det! Såg på tv-shop och jag lovar, hade jag haft en telefon hade det gått illa. Har du testat det än?

2009-08-07 @ 08:56:18
URL: http://zusiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0