Åh herre gud

Blev en heldag i boda idag eftersom Peter skulle vara i garaget. började med att dricka kaffe med mamma, kolla farmville och allt det där man inte hann på morgonen. Sen efter ett par timmar gick vi upp till Martina och Johan för att träffa dom lite. Blev inte så lite, från kl 14 eller nått till kl 22 :-P Men det blir så när man inte ses så ofta. syrran och jag gick två promenader, ena gången för att hämta blöjorna jag lämnade hos mamma. Charlie mådde inte så bra under dagen, vilket resulterade i en gigantspya. Det enda positiva med det är att han sover gott nu i alla fall, när magen inte gör ont längre.

Dom är så söta syrrans ungar, den äldsta gick titt som tätt och klappade Charlie lite på huvudet och den yngre skulle med på en av promenaderna och drog vagnen så bra så. Mysigt med en till kusin tror jag dom tycker och Charlie tycker nog om att bli ompysslad :-D

Nu funderar jag på att lägga mig nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0