Välkommen Thor

Nu när jag sett att Tommy skrivit om att Thor kommit till världen är jag ganska säker på att jag också får göra det (speciellt eftersom min blogg har liiiite färre läsare :P). Giia och Billy har alltså äntligen fått sitt lilla underverk och jag kan ju avslöja att jag är rätt avundsjuk fast ändå vill jag att den lilla stannar kvar i magen ;-) Dem egoistiska tankarna som far runt i huvudet är just nu: "Vem ska jag vara gravid med nu då?". Så jag får vara tjock helt ensam just för tillfället. Men det ska nog gå bra det med :-)

Allt verkar bra med både mamma, pappa och lilla Thor och det är ju trots allt det viktigaste :-)

För att totalt byta ämne ska jag senare till svärmor och svärfar på kaffe då svärfar fyller år imorgon. Då Peter ska spendera hela dagen i garaget väljer jag att ta bussen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0