Tack till svärmor

Idag har jag verkligen inte orkat göra något alls, eftersom det stramar över magen, sammandragningar och ryggvärk. Då uppskattar man att svärmor skickar med sambon mat, detta trots att jag inte bett om det :-)

Nu är Peter alltså hemma, har saknat honom. Imorgon ska jag släpa mig iväg till skolan för att jobba med grupparbetet och sen får vi se vad det blir, antagligen hem och laga mat sen slappa i sängen. Diesel är i alla fall snäll och gör mig sällskap :-)

Kollade in i Peters pappas ladugård igår, jäklar vad stora kalvarna blivit, känns som dem nästan är lika stora som kossorna, fast det är en överdrift för dem är ENORMA eftersom dem väntar kalvar igen :-P

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det där med att det stramar över magen, är det liksom att skinnet blir för trångt eller liknande? :)

2009-04-14 @ 20:57:26
URL: http://enblondflicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0