tack teknikens underbara värld.

Jag borde sova nu, i ca 20 minuter till, men jag har varit vaken sen kl 06:30 någonting. På grund av att Peter kunde ju självklart inte ta med sin mobil till jobbet utan den låg hemma, sen var det kört. Hade det typ bara varit att Peter kom hem eller nått hade det gått bra, men nu låg jag liksom och funderade på vad fan det var som lät :-P Aja, bara göra sig iordning för en ny dag i skolan, antagligen en dag utan kungen ;-) Ska ha en föreläsning och en kemilab :-) Får se om mp3:n hinner ladda någolunda innan jag ska åka också.

Aja, frukost blire nu gott folk. Hoppas ni sover för tillfället och läser det här kl 11 eller något och skrattar åt mig :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0