Saker och ting

Igår var jag som sagt till svärföräldrarna på fika, sen tittade jag på när Peter svetsade på Chevan. Sen fick vi skjuts hem till skoghall så vi kunde ta bilen till sjukhuset så vi fick hälsa på dem nyblivna föräldrarna och lillprinsen som mormor säger :-) Världens sötaste lilla prins :-) Nu väntar vi bara på att han ska växa till sig och att mamma Giia ska få vila upp sig :-)

Skulle ha varit till skolan idag men det blev inte riktigt så när jag haft så ont i ryggen samtidigt som det stramar över magen. Så jag ligger och tar igen mig i sängen :-)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Uppdatera bloggen lite oftare då! ;D hoppas allt går bra med magen! :D

2009-04-14 @ 13:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0