Otroligt med sant

när andra talar om hur gott det är att sitta och ta en kall öl eller något så tycker jag att ett glas riktigt kallt och gott vatten är himmelriket för tillfället :-) Saknar faktiskt inte alkohol för fem öre, det är nästan roligare nu för jag vaknar upp utan bakfylla :-)

Igår var vi och köpte en ny klockradio. Fråga mig inte varför vi skulle ha en ny för den gamla fungerar utmärkt :-P Men i alla fall, klockradio köpte vi. Och eftersom jag och Peter (mest jag) alltid är efter när det gäller allt så har vi nu, fyra år efter det slog igenom ordentligt, en klocka med projektor :-P

nu sitter jag och väntar på Peter så vi ska äta och se på hockeyn :-)

Kommentarer
Postat av: zusi

killar har en grej för klockradios > ). kan faktiskt tänkta mig att det är skönt att slippa sprit! MEn kan du inte dricka typ lättöl?

2009-04-09 @ 07:39:58
URL: http://zusiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0