Oj oj oj då...

Usch vad länge sedan det var jag uppdaterade :-P I lördags var vi in till stan så jag fick köpa lite tunikor och leggings så jag faktiskt har kläder att ha på mig :-) Hittade två tunikor och en klänning, skit nöjd :-D Sen var vi till I2 marten, köpte bara 14 par motivsockor sen fanns det liksom inget mer att köpa. Förutom för Peter då som köpte ett par skor. Sen fixade Peter lite på Chevan innan vi åkte iväg för att handla. Efter att vi handlat åkte vi hem och stekte hamburgare. Note to self: 150 grams hamburgare behöver man bara äta en av. Sen hade vi lite myskväll :-)

I söndags var vi till husdjursmässan och sen var vi tvugna att lägga pressening över chevan. Sen var vi hemma och slappade innan vi åkte och hälsade på Giia, Billy och Thor.

Idag åkte jag in till stan för att byta den ena tunikan, råkade ta fel storlek när jag skulle byta färg. Var lyckat, för jag gav 149 kr för den i lördags och idag när jag skulle byta kostade den 49 kr så jag fick 100 kr för att byta storlek :-D Sen köpte jag underkläder på H&M, sen åkte jag hem och här är jag nu :-)

Förut när jag väntade på bussen såg jag en väldigt väldresserad hund. Det var en man som var ute och gick med två hundar, den ena i koppel och den andra okopplad. Den okopplade går ju självklart längre fram och när dem kommer fram till övergångsstället ställer han sig och väntar på sin husse utan att han behövde säga något. Det kallar jag duktig hund :-D

Kommentarer
Postat av: Helena Gustavsson

Vart köpte du dem tunikorna? :)

2009-04-28 @ 08:45:05
URL: http://leaahsbox.blogspot.com/
Postat av: sussi

det blev ingen adoption då?

2009-05-01 @ 20:54:29
URL: http://zusiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0