Lägesuppdatering

Nu har jag dammsugit och torkat alla golv, vad jag är duktig :-D Peter är på parkeringen och håller på med ljudet till hans bil, han är väl kanske också ganska duktig :-P Nu ska jag ta en dusch och sen ta det lite lugnt, håller jag på för länge får jag betala för det sen :-P Jävla graviditet :-P Och jobbigt nog så vet man inte om man gjort för mycket förens det är för sent :-P Men smällar man får ta :-D Peter och jag var ut med alla sopor förut också, vi är såååå duktiga :-D Det är ju knappast någon annan som kommer ge oss beröm så jag får klappa mig själv på axeln :-) *klapp klapp*

Kommentarer
Postat av: Giia

beröm

2009-04-10 @ 15:30:03
URL: http://idagabrielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0