Knugen

Kom till skolan idag och insåg att varenda jävel typ stod utanför skolan så jag gick fram till Jessica och frågade vad som pågick, Emelie svarar då med att Kungen och Drottningen ska komma. Jo tjenare tänker jag, det var inte ett dåligt aprilskämt det. Men det var tydligen inget aprilskämt så jag har sett Kungen och Drottningen live. Bild kommer senare, då Mariella passade på att ta ett bra kort med mobilen :-) När jag försökte fick jag bara med en halv drottning Silvia som vinkade :-P

Nu ska jag laga mat, det ska bli gottigt :-D Peter är till tvättstugan och tvättar bland annat vårat nya lakan :-D Härligt :-D


Kommentarer
Postat av: zusi

men lägg upp bilden, vore kul

2009-04-01 @ 18:59:04
URL: http://zusiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0