Jaja...

Nu har jag ätit lite för några timmar sedan, sen var vi till torget för att kolla på laget som vann SM-Guld :-D Men det blev inte så lång stund för jag dels fick ont i ryggen och sen oroade mig för alla människor som inte brydde sig om att säga ursäkta eller försöka undvika att gå in i en. Ville ogärna ha någon som gick in i magen eller så. Men men, det gick bra ändå, vi fick ju se laget ställa upp på "bron" :-)

Sen har jag fått en låda Nöt-Creme. Jag ville till ICA för att köpa Nöt-creme, slutade med att Peter körde oss till COOP för att köpa en hel låda :-P Så nu har jag 80 påsar ;-) Notera gärna att det var inte jag som ville köpa en låda, utan det var Peter. Och han fjäskar bara för att han står på parkeringen och skruvar på en bil :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0