Jaha...

Nu har man tagit helgen då... Ensam hemma är man också, Peter förväntas komma inom två timmar och sen ska vi till torget och fira SM-Guldet som kom hem igår :-) Men men... Funderar på vad man ska äta när herrn behagar komma hem (han kollar sina högtalare samtidigt som dem fixar Jennies extraljus). Är fortfarande lite putt på att han inte kunde berätta att han skulle göra det i garaget för jag frågade honom igår och då skulle han vara hemma. Men det skyller vi på graviditetshormoner :-P Eller så rann bägaren över för att Peter är världens bästa på att tala i halva meningar :-) Men det är nog alla. Vet man allt själv tror man ju att alla andra också vet det. Om jag skulle prata om molekyler t. ex kanske jag förklarar att dem består av atomer men jag förklarar ju inte vad atomer är.

Aja iaf, vad ska man äta?! Töligt att behöva tänka på sånt juh ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0