Scräpat ;)

Nu har jag scrappat lite till, men ni får vänta tills efter helgen på bild ^^ Det är nämligen ett födelsedagskort :) Det var kul att äntligen göra till en tjej :) Då kan man ju ösa på med blommor och blingbling ;) Jag skulle i och för sig inte ha något emot att Charlie får ett rosa kort med fakediamanter på. MEN jag vet inte hur andra föräldrar tycker, och om jag ska lägga ned tid på att göra kort så ska de bli nöjda också ;)
Kan säga som så att kortet är rosa, med rosa på och lite mer rosa ;) Men det är allt lite blått med också, för genusperspektivetsskull :)
På tal om inget alls, Charlie har nu offeciellt växt ur storlek 86. Det har varit otroligt på gränsen nu ett bra tag, men nu har han växt ur det. Det var ju bara att plocka ned nästa kartong från garderoben då ;) Efter en snabb koll så behövs det enbart kompletteras med fler t-shirts. Toppen, billigt och bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0