Omorganiserade!

Omorganiserade mitt smink idag :) För er som inte vet så har jag en egen toalett att sminka mig på! Det finns enbart mitt smink, toapapper och kattlåda på min toalett. Förvaringsmöjligheterna är två skåp i trä och två trådhyllor i hörnen. Så ja, jag behöver nog ingen hutsh från IKEA med tanke på att jag nu tar upp ENA skåpet.
första hyllan är ju som synes upptagen av toapapper :P
Andra hyllan:
* Sheer Cover smink (två burkar med puderfoundation och 1 consealer)
* Make up stores Mineralpuder
* El.f pressade puder
* Make up Store Cover all mix
* E.l.f All over cover stick
* E.l.f tinted moisturaiser
* Maybelline Affinitone foundation
* E.l.f mineral infused primer
Tredje hyllan:
* Två blushes från Make up store (en vanlig och en mineral)
* E.l.f Shimmering Facial Whip
* E.l.f All over color
* Make up stores High tech lighter
* E.l.f Blush
* E.l.f bronzing powder
* Sheer Cover palett med olika highlighters
Dofter:
* Puma Jamacia
* Naomagic
* Make Up Store Kristall (vann i en tävling hos MicroMiss)
Sista hyllan består av ögonskuggor (orkar inte gå igeom dessa), nagellack och tillsist;
* Make Up Store Tri Brow Color
* E.l.f Eyebrow kit
(klicka på namnen så kommer ni till webbshop om ni vill...)
Dessutom finns denna i ett annat skåp;
En Ikea-låda med mina långa ögongrejjer. Det beiga t. ex är eyelid primer. Sen syns även ögonfransböjaren :) Men ja, ögonpennor och mascara osv :)
Sen alla mina läppgrejjer är i en necessär ovanpå skåpet :)

Kommentarer
Postat av: Lilli

haha jag har också mitt smink- det jag inte använder så ofta, i en sådan låda, fast vit!

2011-03-03 @ 21:44:26
URL: http://curiousme.blogg.se/
Postat av: E.l.f Sverige

Kul att du har så mycket av E.l.f produkter i badrumshyllan!

2011-03-07 @ 17:52:06
URL: http://eyeslipsface.blogg.se/
Postat av: Helena

Bra tips med en sån låda! Jätte bra till såna saker :) Ikea trip snart!

2011-03-10 @ 22:09:31
URL: http://leaahsbox.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0