Ja, jag är...

... småknäpp. Jag behöver en skärmaskin! Inte enbart för att jag börjat med den angnämna hobbyn scrapbooking, utan även för att jag om ett tag ska göra 45 (!) omslag till festhäften. Billigast blev att köpa cardstock, det är större än ett A4, alltså kommer det behöva kapas. En skärmaskin är på alla sätt bättre än en sax.
Jag har i alla fall letat reda på en bra skärmaskin, som folk tycker bra om till ett bra pris. Den kan dessutom bigga om man köper ett biggingshuvud. Dvs man kan få fina veck. Ännu bättre i och med att jag som sagt ska göra 45 festhäften.
Men, då måste jag ju köpa det huvudet, och det köper man tillsammans med ett reserv-blad. Så jag har suttit och kollat alla webshoppar jag känner till, skrivit i ett exelark vad de tar för verktyget, för reservbladet och frakten. För att sen jämnföra vilken som bli billigast. Ja, kalla mig nörd. I slutändan blev det inte mycket som skiljde. För det dyraste företaget hade istället fri frakt :P Så det handlade om ca 20 kr :P Så ja, vi får se :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0