Smink

Något som intresserar mig är smink. Det började när jag var gravid. Då började jag med i princip enbart Make up store (mus) men nu har jag slutat vara en märkesnörd ;-) Jag har tre olika sorters foundations. Först har jag en från MUS, den är väl okej men snart slut. Sen har jag en från L'oreal tror jag det är. En som hittar rätt hudton av sig själv eller nått. Den diggar jag massor. Sen har jag Sheer Cover. Fungerar också skitbra, toppen att ha när man har bråttom eller om man inte ska göra något speciellt :P
Men nu låtsas vi att jag har mycket tid. Då ser det ut såhär:
* Mineralprimer från E.l.f
* Foundation från L'oreal (tror det är det iaf)
* Mineralpuder från MUS (men det ska bytas ut mot ett puder som inte är glansigt)
* Blush från MUS
* Tribrow color från MUS på brynen.
* Eyelidprimer från E.l.f
* Ögonskugga från isadora, mus eller e.l.f (har tyvärr inga fler märken just nu :P)
* Den svarta nyansen från Tribrow color vid fransraden istället för eyeliner.
Jaaa det är en normal dag i mitt liv ;) Kan säga att sminket sitter där det sitter :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0