Nytt smink från E.l.f

Haul tror jag det kallas när man skriver om saker man köpt. Fast vad fan vet jag? Jag vet knappt vad eotd betyder :P Jag är ingen riktig sminkbloggare sörru ;) Men idag kom mitt E.l.f smink i alla fall :)


Ansiktssminket så att säga :D Första raden:
Shimmering Facial "Pink Lemonade", All Over Color stick "Persimon" och All Over Color stick "Ivory"
Andra raden:
Tinted Moisturiser Spf 15 "Light Beige", Clarifying Pressed Powder "Ivory" och Natural Radiance Blusher "Bronzed"
Anledningen till att Moisturisern inte är i Ivory är för att jag beställde fel, men det ska nog gå det med ;)


Läppsminket:
Plumping Lip Gloss, Luscious Liquid Lipstick, Hypershine Lipgloss, 2 in 1 Conditioning Gloss, Lip Stain, Minty Lip Gloss och nederst Lipstick.


Ögonsminket. Det jag har räcker ganska långt så därför köpte jag inte så mycket.
Brightening Eye Color och Eyebrow Kit.

Recensioner kommer :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0