Clinique

Insåg att vi hade ganska mycket pengar kvar så här en dag före inkomstdag så då passade jag på att gå ned på stan idag istället för imorgon. Vad inhandlade då? Jo det här:


Sminkborttagningsmjölk :) Ska funka både på ansikte och ögon. För känslig hud :) 69 kr, rena fyndet :)


Introduktion till Clinique tre steg. Vi kom fram till att jag är nr 2. Dvs någonstans mellan normal och blandhy. Det är ju inte så lätt att veta det där, men ja, sån är jag :) Detta setet sa hon i kassan ska räcka minst 1 månad (hon sa ingen egentlig siffra, jag frågade om det räckte en månad så man hann att testa ordentligt).

Än en gång måste jag berömma Kicks. Inte nog med att det är bra priser, personalen är SUPER. När jag skulle ta studenten ville jag köpa en ny foundation och jag förklarade att det var till balen jag skulle ha den. Då säger hon som hjälper mig att jag ska få med mig en liten burk hem med foundation i så jag får testa en hel dag. DET är service. Och den lilla klicken de gav mig gjorde ju att jag kom tillbaka en vecka senare och köpte fondation av dem.

Om det visar sig att Clinique passar min hudtyp vet jag vart jag kommer köpa den, på Kicks!Underbar buktik med underbar personal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0