2 in 1 Conditioning Gloss

Jag har provat 2 in 1 Conditioning Gloss Från E.l.f redan :) Inte mer än att jag klämt lite på förpackningen och haft lite på läpparna men jag testar att göra skriva en recention iaf! :)

Det som först slog mig var hur stor den är! När man beställer från E.l.f betalar man inte mycket pengar och man får heller inte mycket i förpackningen. Det är något man vet. Men det här glosset kommer från deras "studio line", det är liiite dyrare, men inte i närheten av vad Make Up store kostar. 36 kr ungefär kostar det. Och eftersom det kommer från Studio linen så är den större. Lägger jag den i handen så täcker den hela bredden, jag skojjar inte. 



Eftersom blixt användes blir bilden inte bra, men i så fin förpackning kommer Glosset.


Och här är en bild tagen utan blixt och lampa, det är det ljuset som vintersolen erbjuder :)

Det är alltså en behållare med färg och en med gloss :) Det ska på något sätt gå att klämma på olika sätt för att få mer eller mindre färg. Hur vet jag inte ;) På läppen känns det klistrigt som alla gloss gör :P Det smakar inget och luktar heller inte. Det är en fördel för mig. Eller ja, hellre en god doft än ingen doft, men hellre ingen doft än en dålig doft.

Jag älskar dessutom applikatorn som inte är en pensel och heller inte bara ett hål utan en skummgummigrejj.

Däremot är jag helt puckad och vet inte hur tusan man gör för att få ut färgen. Jag får bara ut glosset :P Men det kommer nog :)
Edit: Nu har jag kommit underfund med hur man får ur färgen :) Det blir en fin glittrande transparant rosa nyans. Nyansen heter dessutom "Love it" och det är nog vad jag gör ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0