Dag 2: Meningen bakom ditt bloggnamn

Usch jag kan egentligen inte minnas riktigt. Det handlar från första början om Lunarstorm. När jag skaffade lunarstorm så var jag inne på Hårdrock (och då menar jag KISS och ACDC mm) men man kan inte använda å, ä och ö. Därför blev det hardrock. Och man kan ju inte bara heta det så det blev hardrocksfia.

Sen var jag ung och dum, så jag bytte det pinsamma namnet till ett ännu pinsammare namn. Och på den tiden (trots att man betalade bytet själv) så fick man inte byta på tre månader, så jag fick stå ut med min idiotiska namn i 3 månader. Och då tänkte jag läääänge. Grejjen var att jag var ganska "svart". Svarta kläder, svart hår, svart smink osv. Ni vet en sån där period alla går igenom och dom flesta kommer ur. Då blev det svarttusch.

Sen skulle jag skaffa en ny hotmail för den jag hade var love_marko (efter artisten Markoolio). Kände att jag behövde något vettigare. Funderade lääänge. Men okej, det får bli svarttusch.

Sen har det hängt kvar. Skulle kanske valt ett mer lättstavat namn vid närmare eftertanke :P Men, det är jag på något sätt. Jag är inte längre "svart" men det är fortfarande en av mina favoritfärger :-)

En lightversion av mig under min "svart och svår" period. Detta var under gymnasietiden. På högstadietiden hade jag svart smink i halva ansiktet ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0