Dag 1: Ett nytaget foto och 15 fakta om dig själv



Jag tar inte så ofta på kort på mig och ingen annan gör det heller så här är en bild från Sthlm för 1½ månad sedan ^^ Jag och två klasskamrater "testar" kläder inne på Historiska Museet.

1. Jag var 20 år när jag blev gravid, men hann bli 21 innan han kikade ut :)
2. Jag tycker inte om mörkret så jag har en "Spöka" nattlampa från Ikea på mitt rum.
3. Charlie har också en sån ;)
4. När jag bodde hemma somnade jag alltid till TVn men fick sluta med det när jag och Peter flyttade ihop
5. Jag har två katter, Turbo och Diesel
6. Jag har haft en kanin, Lotta och en annan katt Sötnos
7. När jag var liten döpte jag en höna till Ronja (märks kanske att jag tycker om Astrid Lindgren)
8. jag läser på universitetet för att bli lärare för grundskolans tidigare år (åk 1-6)
9. Det är oftast jag som lagar mat hemma, men det blir som godast när jag slipper ;)
10. Jag har storlek 40 på skor vilket gör det jobbigt att köpa skor. Det ser ut som jag har tre storlekar för stora skor på mig :P
11. Jag läste IT/Media på John Bauergymnasiet
12. Varje gång vi har en skoluppgift där vi ska vara ett politiskt parti får jag Kristdemokraterna
13. Mitt första jobb var i kyrkan.
14. i övrigt har jag sommarjobbat på en förskola, och extraknäckt på en lastbilsterminal.
15. jag är en "sista-minuten-pluggare".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0