Dag 25: Vad finns i din väska?

Nu vill ni säkert ha en bild men det får ni inte :P Under helgerna och så använder jag ingen väska. Jag behöver ha med mig: plånbok, nycklar och mobil. Under denna årstid får allt plats i jackfickorna. Så privat använder jag inte väska på det sättet. Bara på sommaren och våren.

Nu när jag är på VFU har jag massa planeringspapper i där, bland annat en lokal pedagogisk planering. En busstidtabell för stadsbussarna (hammaröbussarna kan jag utantill. Vad det spelar för roll när dom alltid är försenade är en bra fråga). Pennor och ett block har jag också. Annars inget speciellt. Så ja. bara massa papper, en busstidtabell, ett block och någon penna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0