Dag 22: Vad gör dig unik och annorlunda än andra

Hm. Det är en ganska svår fråga egentligen. Jag är unik och annorlunda för det är ALLA. Ingen är den andra lik. Jag är av den uppfattningen att det är stora skillnader på enäggstvillingar, så ja. Unik är jag, men jag vet inte hur ;) Allt jag kan rabbla blir i slutändan negativt, men det kanske lätt blir så.
T. ex jag är en jävel på att prata, men jag pratar inte alltid om det som alla andra vid bordet pratar om. Dessutom har jag svårt att avgöra i förhand vad andra faktiskt intresserar sig för :P Så ibland känner jag "Men det där skulle jag inte sagt, de bryr sig inte ett dugg". Men ja. Som sagt. Jag är en jävel på att prata och stå för mina åsikter. Väldigt få människor kommer undan med att trampa på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0