Vill vill vill!

Vill bara bädda iordning barnsängen så man vet att det kommer att ligga en bebis där snart, men det passar sig ju inte eftersom det är fem veckor kvar och katterna bara skulle håra ned, men nu vet ni i alla fall att jag vill vill vill :-P Får räcka med att den står färdigmonterad, madrassen står i garderoben, spjälskydd finns och lakana är tvättade :-P Tar ju inte så lång tid att bädda i ordning den dagen vi kommer hem från BB :-) Vill att bebisen kommer NU eller nej det vill jag inte för då är den för tidig och vi måste stanna på sjukhuset. Men jag ville vilja vara fullgången nu och att bebisen skulle komma :-P

Det är ganska skrämmande att tänka på att vi ska bli föräldrar. Orolig för att inte veta varför bebisen skriker i början, tänk om jag ammar fel, osv. Vet ju att allt det där kommer ordna sig i slutändan, men måste ju få oroa mig lite, det är väl det som föräldraskapet går ut på? Att ständigt oroa sig :-P Som iida säger: Att ha sitt hjärta utanför kroppen. Tror det stämmer rätt bra jag :-P

Kommentarer
Postat av: Majsan

Jag får komma och hälsa på er när bäbisen har kommit. Inte bara för det utan för att jag inte sett dig på hur länge som helst. =)

2009-05-19 @ 09:30:56
URL: http://majsaniaktar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0