Förvärkar och städdag

Idag började förvärkarna jag inte alls saknat. Peter tycker att jag ska ligga ned och vila så han kan serva mig men jag vägrar, tänker vara på benen tills han åker sen kan jag vila. Börjar jag vila nu är jag uttråkad och arg när han åker och då blir det synd om honom när han kommer hem, bättre att jag vilar sen. Tvättar idag, Peter och jag har delat upp sysslorna och egentligen ska jag dammsuga men ryggen klarar inte det så vi har bytt så jag har tvätten istället. Ska tvätta sängkläderna till bebisen idag så dem ligger nytvättade i byrån när pyret kommer hem :-D

Jag tror turbo vet om att han fyller år idag, han är supergosig :-P

Kommentarer
Postat av: Baso

Fyller han år ska du väl lägga upp en bild med :P

2009-05-16 @ 13:04:57
URL: http://www.baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0