Sugen på ny frisyr

Jag är så sugen på att gå och klippa mig igen... Blev inte nöjd sist och är fortfarande jätte missnöjd. Läxan jag tagit till mig av detta är att jag ska hädanefter fråga mina kompisar vilka frisörer dem går hos, så man kanske kan komma till en som vanligtvis brukar klippa folk under 50 år. Så alla som brukar klippa sig i karlstad är välkomna med råd på vilken frisör man kan gå hos :-D Funderar på om jag ska klippa mig nästa månad och sen klippa mig igen i början på juni, så man kan känna sig hyffsat fräsch efter förlossningen. Tror en fin klippning när man ligger nyförlöst kan göra att man känner sig lite snygg iaf, trots hängande hud och sömnbrist. :-D Kanske bara jag som tänker önskedrömmar men i alla fall :-D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag klipper mig alltid på New vision, har alltid blivit nöjd. han är trevlig och klipper precis som man vill, dessutom kommer han gärna med egna förslag på vad man passar i för frisyr när man frågar. Ligger mittemot riksbyggen på västra torggatan:)

2009-03-07 @ 18:48:19
URL: http://dorisnova.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aqua klipper jag mig på och har gjort sen ungefär 8 år tillbaka. Och där klipper jag mig hos Johanna. Hur duktig som helst, jag blir alltid nöjd! Så gå dit! :D

2009-03-08 @ 10:31:13
Postat av: Helena Gustavsson

Jag ska prova klippa mig hos frisör elever nästa gång, dem flesta brukar vara så bra, nästan för noggranna. Kostar mindre också ;)Säg till om du hittar nåt bra, kan vi kanske göra det samtidigt.

2009-03-08 @ 19:26:49
URL: http://leaahsbox.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0