Stress?!

Jävlar nu börjar stressen som Giia pratade om för några veckor sedan. Helt otroligt hur många saker man behöver. Fast jag vet att jag stressar upp mig i onödan. Har insett att jag har det mesta för bebisens första vecka hemma iaf, behöver blöjor och sån skit (väntar någon månad till med det faktiskt :-P) och sen saker till mig (amningsbh och shit). Sängen behöver iofs slipas och målas, men det görs nog på en helg, och om jag förstått rätt kan t.o.m jag göra det för jag ska akta mig för färg med lösningsmedel i, men färg med lösningsmedel kan man ändå inte använda till spjälsängen, man måste ha giftfri färg och sån får jag andas in. Så det ska nog gå bra :-D

Sen vill jag ha en bärsjal :-D Fast viktigast är ett friskt barn :-D Jag kan inte ens önska mig ett kön längre. Peter vill ju ha en pojk men blir ju självklart lika glad för en tjej. Jag ville, innan jag blev gravid, ha en tjej. Kanske just för att man vill ha en som är samma kön som en själv för det är vad man förstår sig på typ. Men just nu bryr jag mig inte. Det spelar ingen roll faktiskt. Fast jag säger ju alltid han och honom men det är för att Peter gör det :-P Nej jag vet inte jag. Visst vore det kul med en tjej för alla söta klänningar :-D Men sen finns det ju så många tuffa killplagg också. Nej det får bli precis vilket kön det blir, jag blir 110% lycklig i alla fall :-D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du kanske ska satsa på en Lodger Shelter i stället för en vanlig bärsjal,den rekommenderas mer än den vanliga. Kolla upp den på nätet så får du se. Ha det gött!

2009-03-15 @ 09:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0