Spenderarbyxorna på!

Ja, Peter och jag åkte till Ilanda för att köpa en Bola, även kallad gravidpingla osv. Helt enkelt, den låter när man rör på sig, detta lugnar bebisen under graviditeten samtidigt som den efter forlossningen också kan lugna om dem hör ljudet från den. Peter tycker detta är bortkastade pengar, jag försöker ta reda på något som han kastat bort pengar på men det är lite jobbigt just nu ;-) Sen skulle vi handla lite mat på Maxi. Först träffade vi på Sandra och pratade ett tag med henne och sen när vi gick in kom vi på att T skulle ha en födelsedagspresent så vi ringde till Billy för vi behövde lite information, då visade det sig att dem var på BR Leksaker så efter vi handlat gick vi till dem och sen gick vi och åt. Men när Billy och Giia skulle in på Maxi kom vi på att vi behövde inte in där två gånger så vi åkte till Barnens hus. Hittade där madrass till spjälsängen och passade även på att köpa lakan, så nu har jag ALLT för att bädda sängen första gången :-D

Nu sitter jag hemma, ska gå och ta hand om min sambo som tydligen har väldigt ont i ryggen. Blir alltid så när han är ledig, tur att han ska ut i skogen och leka man imorgon så hans rygg blir bra igen. :-D

Kommentarer
Postat av: sandra nensén

kanske är han som är gravid:P

när får man nya magbilder??

kram

2009-03-04 @ 21:46:08
URL: http://sandranensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0