Sådärja...

Peter är väldigt söt, han tyckte förut att bebisen skulle komma ut snart och när jag påpekade att det var 97 dagar kvar ville han gå och sova i lite mer än 80 dagar :-D Det tyckte jag var väldigt sött :-D Skulle också vilja att bebisen kommer snart, men kommer den nu är den inte mogen för världen juh och det vore inget kul att komma hem utan bebis och vänta på att h*n ska bli mogen nog att komma hem. Då har jag hellre h*n inne i magen i åtminstonde 85 dagar till :-D Vore kul om man låg på patienthotellet eller vart man nu hamnar och bebisen kommer med och inte ligger flera avdelningar bort utan mig :-( Ser ju fram emot att Peter och jag ligger där och sover med bebisen :-D

Har spelat lite spel idag, Maja, Peter och jag spelade Yatsy! jag vann även om det inte såg ut som jag skulle vinna. Men det är första gången jag spelar Yatsy! med tre personer och alla tre får liten stege, stor stege och Yatsy!, det brukar ju vara det man kan vinna på :-P Men jag vann på bonusen istället :-D Sen när potatisen kokade så spelade jag och Peter backgammon, det gick inte fullt lika bra, men jag skyller på att Peter övar på jobbet :-P

Imorgon blire att läsa in arbetena, det ska gå enkelt tror jag :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0