Och skalman han är tjöööööött!

Ja gud vad jag är trött, gårdagen började med att en bakfull Peter ville ta det lugnt. Sen när jag sagt 20 gånger att jag var uttråkad föreslog han att vi skulle åka till IKEA för han skulle ha en Benno cd-hylla. Sagt och gjort, vi åkte till IKEA. Peter ville inte gå igenom hela butiken så vi kom överens om att det räckte med att hitta hyllan för att veta vart man ska hämta den, sen efter det ta genvägen till "Barnens IKEA" för att sen ta genvägarna som kom. Meeen, tro inte att jag fick se hela barnens ikea, nej nej, hann se halva innan Peter släpade bort mig. Han är heller inge bra på pikar den mannen. Sen fortsatte vi gå frammåt. Slutade med att vi gått igenom hela affären i alla fall, förutom att vi tog genvägen mellan köksavdelningen och resturangen.

Sen åkte vi till Coop för att köpa kaffe, så nu har vi det igen. Passade även på att köpa godis, Peter valde diverse konstiga godisar, t. ex kanelbulle godisar. Blä säger jag. Sen åkte vi hem med allt, bar upp det, läs Peter bar. Jag fick inte bära alls men Peter skulle bära fem kilo kaffe och en Benno hylla på 12 kg, men nej, jag fick inte bära. Sen när vi burit upp skiten så åkte vi till Billy och Giia för Giia ville bjuda på köttfärspaj. Det var jättegott. T passade på att märka grabbarna med Hello Kitty-tatueringar. Dem ser skitmanliga ut jag lovar ;-)

Sen spelade vi lite spel, karlstadsspelet som är typ som Monopol men du köper aktier i företag istället för gator. Billy vann igen, Peter förlorade igen. Fortsatte sedan med att spela UNO, höll inte koll på alla omgångar, men jag vet att jag kom både på första, andra, tredje och fjärdeplats. Dem senare hamnade jag dock på oftast ;-)

Och nu, efter en god natts sömn, som allt för ofta förstörs av grannar, sitter jag här.

Kommentarer
Postat av: Giia

Billy suger förövrigt på UNO, spelade precis mot Svensson som var här på kaffe. Korten ligger i hela köket kan jag säga.

2009-03-01 @ 14:23:21
URL: http://idagabrielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0