Jag lär ju få en flicka...

Som jag tidigare nämnt så trodde ju jag att det är en pojk i min mage, jag måste nog ändra mig nu. Med tanke på att alla får pojkar :-P Både iida och Thea har fått pojkar och Giia har ju fått höra på ultraljudet att det skulle bli en pojke, någon måste ju producera en flicka, det blir ju alltså jag :-P Eller så är 2009 ett pojkår kanske? Vi får se helt enkelt :-P Enligt hjärtljuden skulle vår lilla bebis kunna vara en tjej men det stämmer ju inte alltid :-P Syrran sa att det stämde på hennes om hon slog ut på genomsnitt och det är ju lite svårt att göra när man bara hört en gång :-P

91 dagar kvar :-)

Kommentarer
Postat av: iida

Jag tror på en tjej iaf! En liten Nova :)

Puss&kram

2009-03-22 @ 11:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0