Hur blev det så?

Pratade precis med Peter och kom fram till att man var mkt morgonpiggare förr. När jag gick i 4an ochh 5an bodde jag närmast skolan men var där först. Nu försöker man sova så länge som möjligt och man missar till och med bussen ibland för att man sover för länge eller så.

Peter sitter och skriker på TV eftersom det är hockey. Vi hejar på frölunda tydligen. Eller ja, färjestad men den matchen går ju inte :-P Trevligt att ha Peter hemma på kvällarna, mysigt värre. Jobbigt bara när semestern är slut för honom, men det infaller nog samtidigt som jag får mer att göra i skolan. För jag har hemstudier nu, men har redan lämnat in arbetet. Så till veckan ska jag lusläsa Hasibes arbete för att försöka komma med konstruktiv kritik (vilket blir lite jobbigt då hon skrivit betydligt fler sådana arbeten än mig) och sen opponera på hennes arbete på onsdag. Sen är det helg igen. Sen veckan efter det blir det ny kurs tror jag. Där blir det ingen vila :-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0