God morgon världen!

Som en viss Mr Jansson sjöng för några år sedan. Nu är jag vaken, har väl egentligen varit vaken sen Peters klocka ringde klockan sex. Där har ni fördelen med en nattarbetande sambo, hans väckarklocka stör mig aldrig annars. Men det är ju lite svårt att hugga träd i mörkret så jag förstår ju faktiskt varför han måste gå upp på morgonen. Helt otroligt, jag bad honom dra åt skogen och där är han nu ;-) Kanske inte riktigt så men iaf :-)

Idag blire som sagt att ställa iordning installationen, känns dock lite svinigt att jag måste åka efter lunch och lämna de andra med resten... Men det är lite svårt att boka om en barnmorsketid, speciellt när hon ska vara borta nästa hela vecka. Resten av gruppen förstod ju också att det var viktigt liksom.

Men men, vi får se hur det blir :-D Skriver nog mer sen :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0