God morgon God morgon!

Nu har man ätit frukost, mums. Har varit lite ledsen för att Peter åkt, men han kommer ju tillbaka om några timmar så...

Igår var vi till pappa och pratade lite med dem i flyttstöket. Typ alla har flyttat nu i min familj känns det som, mamma flyttade ju nyss, Magnus flyttade för kanske ett år sedan och nu pappa. Bara Martina som är kvar där hon brukar, och dem äger ju ett hus så dem lär ju inte flytta idag precis. Speciellt inte eftersom dem snart gjort om allt i hela huset ;-P

Sen åkte vi till Giia och Billy som bjöd på köttfärspaj, den var lika god igår :-D Det är något speciellt med surheten från Creme Fraichen. Glömde tyvärr receptet hos dem men kan nog få det en annan dag :-D Sen spelade vi UNO, med poäng istället för som vi brukar. Vi ska tydligen aldrig mer göra om det ;-P Jag vann iaf, man kör först till 500 poäng förlorar och när Peter hade 509 hade Billy nått på 450+ och Giia hade 350+ tror jag och jag hade 170 typ tror jag :-D

Sen åkte vi hem och sov, nu är Peter i skogen och jag sitter/ligger i sängen. :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0