Försäkrad

Ja nu är jag försäkrad ordentligt. Peter fixade det idag, sen är plutten ännu mer försäkrad med en tilläggsförsäkring för 700 kr, det tycker jag han eller hon är värd :-) Sen skaffade Peter en drulleförsäkring också. Vi behövde inte vara så länge i skolan idag, och jag är ledig i morgon. Men på torsdag och fredag blir det heldagar för på torsdagen ska vi ställa iordning allt för redovisningen på fredag och på fredag ska vi se alla andra gruppers redovisningar samt redovisa vårat. Så det blir skojj. Men på torsdag måste jag gå efter lunch eftersom jag ska till barnmorskan.

Sen klockan fyra idag ska Peter och jag till försäkringskassan på informationsmöte. Kan vara bra att gå på sånt innan man är föräldraledig så man vet vilka rättigheter och skyldigheter man har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0