förövrigt

Drömde om förlossningen inatt. Eller ja, kanske inte så mkt om förlossningen men om livet efter eller hur man nu ska säga. Peter och jag kom iaf hem med vår bebis, som vi hade bestämt skulle heta Alvin (antagligen för att iida och Jespers bebis heter det) och jag läst fel på något papper och fick för mig att någon skrivit att han skulle heta Thor (som Giia och Billys heter). Och bara helt underligt ställde jag babyskyddet med bebisen i på vardagsrumsbordet medan jag och Peter gick och la oss i sängen. Väl i sängen kom jag på att jag glömt sms:a mamma när vi åkte in, så därför var jag ju tvungen att göra det nu. Kom då på att det kanske inte var så bra att ha bebisen i babyskyddet på bordet, så jag ställde ned det på golvet istället. Gick in till sängen för att skriva sms, och ropar då på bebisen att den ska lägga sig i sängen. Då har bebisen helt plötsligt blivit en katt!

Vad fan betyder det egentligen?

Kommentarer
Postat av: Giia

Att du är riktigt skruvad :P

2009-06-23 @ 18:11:28
URL: http://idagabrielle.blogg.se/
Postat av: Baso

HAHAHHAAHAHAHAHAHA Men shit! Du har nog lite väl mycket tankar i huvudet. oftast drömmer man om antingen det man tänkt på eller varit med om under dagen :D

2009-06-23 @ 18:38:58
URL: http://www.baso.nu
Postat av: Sussi

nej, jag var inte där men jag knr Magnus som jobbar där.

2009-06-23 @ 18:59:06
URL: http://zusiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0