Uppdatering

Nu har jag och Charlie varit till Nordea för att få in min föräldrapenning på kontot och sen var vi till ICA och handlade lite. Tänkte först att jag skulle ta typ en promenad till Lillängshamnen först bara för att bränna lite kalorier, men struntade i det eftersom då skulle jag vara tvungen att vänta på att Charlie skulle vakna så jag kunde ge honom mat så han inte blev hungrig halvvägs. OCh tur var väl det för det är ett träningspass bara att få upp och ned vagnen :-P Nu ligger han i liften och sover :-P Tror han håller på och växer en massa nu för han sover, äter och bajsar. Sen har han inte varit intresserad av napp tidigare men nu är den ett måste att ha med för ibland fungerar inget annat. Tror han fått ett ökat sugbehov för att han vill säga till brösten att nästa mål vill jag ska vara större (alltså han får mat tills han ratar flaskan, tro inte att jag svälter honom :-P). Giia sa också att dom får ökat sugbehov av att äta från flaska för det går fortare, men han har ju inte haft sugbehov på flera veckor trots flaska så det kanske är en blandning mellan att ha ökat behov pga flaska och att han snart kommer behöva mer mat. Kan ju även vara att han äter med längre intervaller än tidigare. Jaja, så länge han är nöjd så :-D

Var till Billy och Giia igår, efter att Billy åkt iväg och fiskat åt jag, Peter och Giia på Burger King. Ungarna fick nöja sig med ersättning, fast Thor hade ju en portion gröt som väntade på honom när han kom hem så jag tror dom var nöjda :-) Får se idag om det blir att åka till Säffle för att hälsa på Peters farbror. Vore roligt.

Det finns säkert 300 saker till jag vill skriva, men har glömt bort dom nu :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0